شناسه محصول: 44194 دسته‌بندی:

پمپ غلیظ پاش پلاستیک ۲۴ میل مشکی گرد بدون چاپ

حجم‌/میلی‌لیتر

24

ارتفاع‌/میلی‌متر

59.36

عرض‌/میلی‌متر

24.44

قطر گردنه/میلی‌متر

24.16

ارتفاع گردنه/میلی‌متر

14.76

ارتفاع کالا/میلی‌متر

59.36

ارتفاع کلی با متعلقات/میلی‌متر

63.60

وزن کالا/گرم

6.7

تلرانس/درصد

5

100 در انبار

24.000تومان

توضیحات

این پمپ غلیظ پاش با طراحی شیک و عملکرد بالا، یک گزینه ایده‌آل برای استفاده در محصولات بهداشتی و آرایشی است. این پمپ با داشتن حجم ۲۴ میلی‌لیتر و ساخته شده از پلاستیک با کیفیت بالا، برای اسپری کردن لوسیون‌ها، کرم‌ها و محلول‌های مختلف بسیار مناسب است. رنگ مشکی براق این پمپ نه تنها جلوه‌ای لوکس به محصول می‌بخشد، بلکه به راحتی با بسته‌بندی‌های مختلف هماهنگ می‌شود.

طراحی ارگونومیک این پمپ، استفاده آسان و راحتی را برای کاربر فراهم می‌کند و با وزن سبک ۶.۷ گرمی، حمل و نقل آن بسیار ساده است. این پمپ با ارتفاع کلی ۶۳.۶۰ میلی‌متر و قطر گردنه ۲۴.۱۶ میلی‌متر، به راحتی در انواع بطری‌ها و ظروف جای می‌گیرد.

کاربردها:

  • لوسیون‌ها
  • کرم‌ها
  • محلول‌های بهداشتی
  • محصولات آرایشی

با خرید این پمپ غلیظ پاش مشکی، تجربه‌ای متفاوت و با کیفیت از استفاده محصولات بهداشتی و آرایشی خود داشته باشید. این محصول با عملکرد بی‌نقص و طراحی زیبا، نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده می‌کند و جلوه‌ای حرفه‌ای به محصولات شما می‌بخشد.

توضیحات تکمیلی
حجم‌/میلی‌لیتر

24

ارتفاع‌/میلی‌متر

59.36

عرض‌/میلی‌متر

24.44

قطر گردنه/میلی‌متر

24.16

ارتفاع گردنه/میلی‌متر

14.76

ارتفاع کالا/میلی‌متر

59.36

ارتفاع کلی با متعلقات/میلی‌متر

63.60

وزن کالا/گرم

6.7

تلرانس/درصد

5

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پمپ غلیظ پاش پلاستیک ۲۴ میل مشکی گرد بدون چاپ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خط ایده آل برای برند خود را پیدا کنید!

از مجموعه های ما الهام بگیرید: شیشه ای از بسته های منحصر به فرد با طراحی ظریف و ظریف برای عطرسازی، لوازم آرایشی، آرایش و داروسازی!

رویدادها و نمایشگاه‌های سورنا

سورنا همواره تلاش کرده تا در رویدادها و نمایشگاه‌های مرتبط حضور فعال داشته باشد تا بتواند با همراهان خود ارتباط نزدیکتری برقرار کند. برای مشاهده رویدادهای پیشین سورنا کلیک کنید.

بازدید از شوروم سورنا

مجموعه‌ای متنوع از ظروف مختلف در شوروم سورنا گرد‌آوری شده است. شما می‌توانید پیش از ثبت سفارش، محصول مد نظرتان را در شورورم از نزدیک مشاهده کنید تا تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید. برای هماهنگی جهت حضور در شوروم کلیک کنید.

سورنا را در اینستاگرام دنبال کنید

صفحه اینستاگرام سورنا مرجعی به‌روز و جامع است که علاوه بر معرفی محصولات مختلف در آن، به بررسی ترندهای روز این صنعت نیز می‌پردازیم. اگر به دنبال ایده‌های نوین در حوزه بسته‌بندی هستید، سورنا را در اینستاگرام دنبال کنید.